Meeldib,
jagan

 

Kindlasti ei pea kõik sportlased treenima kohe järgmisel päeval, kuid korralik taastumine aitab taastada võimalikult kiiresti füüsilise terviklikkuse ja ruttu treenimist jätkata. Taastumine on oluline etapp nii harrastaja kui ka profisportlase arengus. Kohe pärast treeningu lõppu tuleb juua väikeste sõõmude kaupa isotoonilist süsivesiku- ja elektrolüüdirikast jooki: tarbituna ümbritseva õhu temperatuuril aitab see taastada keha vedelikutasakaalu ja glükogeeni- ja elektrolüüdivarusid (eriti Na) . 

Lihaste kiiremaks taastumiseks on soovitav kohe treeingujärgselt tarbida mõnda valku.

Võime soovitada ka antioksüdantide, vitamiinide ja mineraalainete tarbimist, et võidelda pikaleveninud ja/või intensiivsest treeningust põhjustatud  oksüdantiivse stressiga.






 
toitumisalased viited
Toitumise alused spordis
Taastumise optimeerimine :kogu toitumisalane teave
PROFFIDE soovitus
Ettevalmistus Georgine Tixier
Georgine Tixier
Taastumise optimeerimine :proffide kõik soovitused