Meeldib,
jagan
 
Näita proffide soovitusi
Soovitused treeninguks
 Röthlin Viktor, European Marathon Champion
ekspertgrupiliige


1. soovitus

Sagedus on olulisem kui kestus ja intensiivsus on madalaim prioriteet. Parem on treenida 3 korda 30 minutit nädalas, kui üks kord 90 minutit järjest. 

2. soovitus

N'entraine pas uniquement le moteur, mais également le châssis! Le stress quotidien ne laisse guère le temps de s'entrainer. Et si, déjà, on a l'occasion d'aller courir, on se contente d'un simple exercice de course. Conséquence : l'appareil locomoteur donne des signes de surmenage. C'est pourquoi il est conseillé de courir parfois moins longtemps et de s'occuper davantage du châssis. En effet, que nous apporte un moteur de Formule 1 si notre châssis est celui d'un Oldtimer?

3. soovitus

Sporditoodete tootjad toovad igal aastal uuendusi turule. Selleks et olla kiirem, pead sarohkem treenida. Aga alati minuga kaasas kvaliteetne spordijook.Sporditarvete turustajal on õigus -  kui ma ei taasta oma energia reserve pärast treeningut, on võimatu mind panna jooksma kiiremini!

See on olnud nii 10 aastat, sest pidevalt parandan ma oma tulemuslikkust. Isostar alati järginud mind sellel pikal teekonnal. Mul on eriti hea meel, et esindan ametlikult Isostar  tooteid , sest need on osa minu edust.