Meeldib,
jagan

Sportlase toitumine enne treenigut või võistlust on hea tulemuse põhieelduseks - halb toitumine põhjustab hüpoglükeemiat ( ehk madal veresuhkur), dehüdratsiooni (vedelikupuudust), korrapäratust seedimises ning seetõttu ka viletsat esitust. Kui valmistutakse maratonijooksuks, triatloniks, staadionijooksuks, rattavõistluseks või mistahes kestvusspordialaks, peab keha juba enne seda olema  ette valmistatud ning omama vajalikku energiavaru ning hüdratsioonitaset. Ainult sellisel juhul suudab sportlane esineda oma võimete kohaselt võistlustel. Ettevalmistus ei tohiks alata 1 päev enne võisltus vaid 3 päeva enne olulist pingutust tuleb hakata "rajama" enda keha glükogeeni ning veereserve. Samuti tuleks tooteid ja toitumise strateegiat enne testida treeningperioodil, mitte kohe võistlustel. 






TOITUMISALASED VIITED
Toitumise alused spordis
Toitumise alused spordis
Ettevalmistus :kõik asjad
PROFFIDE SOOVITUSED
Ettevalmistus Georgine Tixier
Ettevalmistus Georgine Tixier
Tixier Georgine
Ettevalmistus :kõik soovitused